გაკვეთილის გეგმა
სსიპ აბაშის მუნიციპალიტეტის სოფ.სუჯუნის საჯარო სკოლა,პედაგოგი-
ლარისა ქარცივაძე
გაკვეთილის მთავარი თემა
|
თამარ მეფე
|
სწავლების საფეხური
|
საბაზო საფეხური, IX
კლასი
|
მოსწავლეთა პროფილი
|
კლასი შედგება 14 მოსწავლისაგან , სსმ მოსწავლეები არ არიან .
|
გაკვეთილის მნიშვნელობა/აქტუალობა
|
მოსწავლე იკვლევს და აანალიზებს საქართველოში არსებულ მმართველობის სტრუქტურებს
, სოციალურ ურთიერთობებს და მსჯელობს
XII
საუკუნეში არსებულ პრობლემებსა და მიზეზებზე. თემა აქტუალურია
იმდენად, რამდენადაც გვაინტერესებს ჩვენი ქვეყნის განვითარების ყველაზე მნიშვნელოვანი ეტაპი.
|
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები
|
საქართველოს საშინაო
პოლიტიკური ვითარების გაცნობა .
საერო და
სასულიერო ხელისუფალთა ურთიერთობის თავისებურებათა გაცნობა.
საშინაო და
საგარეო პოლიტიკური ფაქტორების გავლენის გაანალიზება.
|
წინასწარი ცოდნა
|
სხვადასხვა
დროის ქართული სამეფოების სახელმწიფო
მოწყობის შედარება .
|
შეფასების საგანი და პროცედურები
|
პრეზენტაცია,დისკუსია, შეფასების რუბრიკა,https://drive.google.com/open?id=0B1CeQMs7GzeNdWlydDQxd3BMd1k&authuser=0
|
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსი
|
სახელმძღვანელო მე-9 კლასის. რუქა, დაფა, ცარცი,
კომპიუტერი,
ბაგრატიონთა
საგვარეულოს გენიალოგიური ცხრილი. პროექტორი
|
გაკვეთილის მსვლელობა
|
მინი ლექცია 5 წთ: ვსაუბრობ თამარის
თანამოსაყდრედ გამოცხადების შესახებ, ბაგრატიონთა საგვარეულო
ცხრილის საშუალებით წარმოვადგენ გენეალოგიას და ვსაუბრობ თამარის
ხელმეორედ მეფედ კურთხევის შესახებ.
გონებრივი იერიში 2 წთ :
მოსწავლეები იხსენებენ მეფე გიორგის მიერ თამარისთვის ტახტის გადაცემის ფაქტს,
დემნა ბატონიშვილის არ გამეფების საკითხს. დისკუსია 10 წთ : მოსწავლეები
საუბრობენ თამარის ხელმეორედ მირონცხებით მეფედ კურთხევის აუცილებლობაზე.
ბ) მოსწავლეები
ჯგუფდებიან და ეცნობიან
წყაროებს.(5წთ)აყალიბებენ
დასმულ საკითხზე საკუთარ პოზიციას.
2 ეტაპი
მოსწავლეები ეცნობიან რუბრიკას „დამატებითი
მასალა“ ჯგუფები ერთიანდებიან , აჯამებენ
დამუშავებულ მასალას. ახდენენ პრეზენტაციას (10 წთ) და მართავენ
დისკუსიას რატომ აკურთხეს თამარი მეორედ მირონცხებით? 10 წთ.შეფასება,საშინაო
დავალების მიცემა 3წთ.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий